Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2007 22:50 - Мюзик айдъл
Автор: zemaria Категория: Други   
Прочетен: 4115 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 24.04.2007 19:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Свърши концерта тази вечер.Гледах го с голямо удоволствие. Дори лигльовците Андрей и Иван ме забавляваха този път до сълзи и не предизвикаха обичайното ми раздразнение ,което изпитвам от тях през неделната боза, която водят.
Страхотно талантливи младежи имаме! А като си помисли човек, колко изключителни участници  още отпаднаха!  А кое под ред е това предаване-преди това имаше "Аз пея с Куку бенд," на което се явиха стотици други, имаше Стар академи, с многолюдните кастинги?
Явно сме много музикална държавица, както всички южняци.
Няколко неща да споделя. Момчетата бяха доста по добри от женската част,, но така бе и на предишните етапи. Същевременно, вероятно бутат резултатите, щото да са долу-горе по равно. Нали знаете-В Русия съм, в Русия.  Не ме разбирайте криво-момичетата също са много добри, но истинска звезда е само Невена и донякъде сестрата на Нели и Преслава, докато дотук отпаднаха съвършени певци от мъжете. Отпаднаха и доста супер кадърни деца от жените-но няма как, има и турнирен късмет. Все пак иде реч за 17 годишни деца.
 Трагедията е после. От участниците в Стар академи все още се подвизава на голямата сцена   чат-пат само една. От тези от Файв старс-спечелиха само наетите в Куку бенд. Къде са петте звезди? Пеят по локали?
Изобщо, тъжна е историята, като падне завесата..
П.С А , да попитам..Защо Йорданка говореше, че не си дава песента "Ще продължавам да пея" никому, понеже бил и я подарил  Мишо Белчев. Ама тази песен не  е нейна, а е на Хосе Фелисиано и беше супер хит преди 30 години! Тя дали е платила авторски права? При соца? На Хосе Фелисиано?
А Дони е супер пич!


Тагове:   мюзик,


Гласувай:
0



1. brumbrumm - Гледах тази вечер концерта. Хареса ...
23.04.2007 23:28
Гледах тази вечер концерта.Хареса ми.Наистина,участниците ми се струва,че се справят все по-добре.Задачата беше интересна,особено ми хареса Пламен Пътов и изпълнението му на ,,Няма любов``.Има разбира се,участници,които са ми несипматични като Теодор и онова оф..момичето от Дряново Илияна май/извинявам се ако греша/.Но въпрос на лично мнение.Желая успехи на всички в следващия кръг и се надявам Пламен и Кремена да продължат и другата седмица.
цитирай
2. sissi - И на мен много ми харесаха изпълн...
24.04.2007 08:07
И на мен много ми харесаха изпълненията от миналата вечер. Като цяло всички ми допаднаха, но повече от прекрасно се справиха Стефан, Пламен и Кремена (за разлика от друг път, тя наистина се справи отлично със задачата си).
Що се отнася до това, че са си тръгнали качествени мъжки гласове не съм особено съгласна. За мен Румен Нехризов не трябваше въобще да е финалист. А що се отнася до Илияна- и мен ме дразни, въпреки, че на моменти пее хубаво.
Поздрави!
цитирай
3. jiovanio - Румен Нехризов
24.04.2007 09:01
Румен не само пее много добре (ако сте го слушали внимателно), но е и един много добре възпитан и деликатен мъж. Той е роден да пее за удоволствие и да дарява такова на публиката, а не на такива "състезателни начала".
цитирай
4. анонимен - резултатите
24.04.2007 11:32
според мен са горе долу равни - тъй като има сравнително малко постъпили гласове. ако бяха супер малко или пък напротив - много, тогава щеше да има големи различия в процентите.
това ми подозрение се потвърждава от апелите да се гласува повече "за да спечели вашият фаворит"
цитирай
5. aloha - :))
24.04.2007 12:02
Дони не само че е супер пич,а и е най-готиният и най-непринуденият от журито...
файв старс никога не са ми харесвали,твърде превзети и лигави ми стояха,дано този път айдълите да успеят повече; мисля, че шансовете им са доста по-големи...
надявам се младите таланти да намерят повече фенове,спонсори и полета за изява, за да може кариерата им да тръгне още по-стремлаво нагоре...
цитирай
6. viki02 - Иван и Андрей
24.04.2007 12:09
най-после бяха спокойни и естествени, и нямаше кой да ги тормози и обижда, и с това да манипулира общестеното мнение да не ги харесва.
цитирай
7. анонимен - Да определено съм на мнение че Дони е ...
24.04.2007 16:54
Да определено съм на мнение че Дони е голям пич. имах много отрицателно мнение за него преди, но то корено се промени с Мюзик Айдъл. Иван и Андрей са много добри водещи когато не се лигавят прекалено много. Аз също съм на мнение че участниците са определено много талантливи и добре че са те, защото да ме извинява но с арогантното си държание господин Трифонов почти ме беше отказал да гледам Мюзик Айдъл.
цитирай
8. viki02 - верно,
26.04.2007 17:58
но той едва ли е бил спокоен, като е усещал какво му предстои. ЧОвек понакога просто е болен. Дано се оправи!
ПОнакога и аз не знам, защо всичко ме дразни, но винаги си има причина.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemaria
Категория: Политика
Прочетен: 4945757
Постинги: 485
Коментари: 3107
Гласове: 7250
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031