Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2007 11:46 - На сутрешно кафе
Автор: zemaria Категория: Политика   
Прочетен: 1374 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.01.2007 15:35


Ха сабаалорсун, дами и господа!

-Добрутро, добрутро, ама ти чете ли газетите днес, гледа ли сабахлям Баречето и Алберт?

-Чакайте бе, още нищо не съм чел, гастон, донеси едно кафе, ще видим, ще помислим, па тогаз..по яваш..тейк и изи, дет  се вика..

Разгръщаме  Медияпуул  .Я-яяя, че матрялче!  Самоубива ли се българската журналистика  Бравос, адмирации и три палеца на горе. Нищо, че докарва на нещо познато –за облайването, за продажността, за слугуването на статуквото и силния, вместо за служене на слабия  и така за минирането на най-важния коректив-гражданското общество- за това винаги трябва да се говори. След единичите залпове на Кьосев и ко и серията наши писанци (тук се дуем-като емотикон-кво ли дай е верно),  почва да се размърдва мастодонта, наречен общество, дано се поразбута тая медийна гмеж и се размине окончателната й  смърт, щото тогава няма кой да спре умирацията ни, дето се е задала. Спасението на давещите е в техните ръце-но дали ще се фанат за косите и издърпат?

-Да бе, верно. Досущ приказката на  Исак Гозес в Стандарт” Аз оставих брат си да ми пази жената, той се залюбил с нея, Софи Маринова - 2. Че като скочих и направо при майка ми. Видя ли, викам, твоята хубостница, снаха ти, какво направи.  И тя „ Какво бе, Първанчо? Викам и: Сложи ми рога, и то с брат ми и твой син.  А тя знаеш ли какво ми вика: "Виж какво, моето момче. Това се казва статукво. При мен нищо не се е променило. Фанка ми беше снаха и пак си остава. Това, че ви е разменила, не влияе на двустранния ни статус."

-Аха-оставяш на нас да нагласим кой е Фанка, кой е снахата, кой рогоносеца. То, голям зор..

Да, щото  аз колчем чуя нещо с Първанов в него, врътвам копчето на оф.  Какво да направя? Ми хубаво си говори човека, мрънка си напевно- но аз по навик от Комсомола пущам кепенците, да не влизат вируси в съзнанието ми..Така съм отървал и второто коронясване и речта и сички салтанати по темата. Чак се сепнах днес, и то като видях статията Костов срещу Първанов!  Ми това Първанов ли го е казал, не може да бъде-браво!
Истината е, че и двата му приоритета, така, както ги описва  Костов- са отлично подбрани! Борбата с популизма и борбата с преяждането-гаче ли нас е питал...
Борбата с преяждането е ясна-тя е най старото нещо на света. Нали се сещате за оня разказ от Джек Лондон, при който вълк и човек се дебнат кой пръв ще падне. Когато оцелял, човекът криел под дюшека месеци наред сухари. Предупреждението на Първанов си е ногу на място- в коалицията има двама преяли и един, седял гладен десет години..Кой, според теб, ще крие сухари под дюшека?
-Хехе-тва ясно-неговите..

-Да, а борбата с популизма е всъщност ключа за палатката. Точно от година твърдим, че идеологическата борба отдавна е в историята. Иде реч за борба на елитите с масата. Не сме го измислили ние-чопили сме го от Чомски и компания.
-Еми значи, Костов не е прав,  заяжда се, кво друго му остава, освен да бие тъпана!
Напротив-желязно прав е, както обикновено му се случва. Ще обясня отзад-напред. Дяволът е скрит в подробностите. Под тезата на борба с популизма, сиреч на борба срещу човека- маса, Първанов не ви казва, че тази борба елитът я води вече от 10 години. Сиреч, именно той, елитът от миналото, неговия, на Първанов, елит излъчва човека-маса, отглежда си го и така ръководи масата. С други думи-думи прости-елитът от каскетите, пребивавал от 70 години във властта е наясно, че трябват други средства днес. Намира си човек-любимец на масата, за да ги баламосва, държи го в ръце и така командва бай Стамат и стрина Кичка.
Същото е и с  ”Не се насирайте-другари, не вземайте всичко, а само най-ценното, което можете да носите, за какво ви е това пиано, оставете го..!”
-Аха. Кой е елитът на БСП? Ами на НДСВ? Ами на ДПС? Кой да ги плесне през ръцете-очевидно е, че Първанов няма тази власт.Да,  властта е в другарите, дето са в изпълнителната власт, силовата машина.
- Да, излиза че  и този призив всъщност си е морално, пожелателно послание-нещо като”Давайте да дадем”! Ма ний това го знаем! Всъщност,  и др Първанов   и всички от неговите май само това знаят     нищо ново не са научили и нищо старо не са.....
- Не!  Забравили са нещо старо.  Първанов  не  и ли  чувал от дядо си приказката  ”Където има кяр, няма мяр?”
-Прав си-май, ама ти  ми замяза на Светльо Малинов-все се мусиш, като нещо не ти хареса и гледаш да го сринеш..
-Неее..по скоро би трябвало да ме оприличиш на  Нено. Харесва ми -така трябва, комай.. Опровергавай с кеф, с усмивка. Няма, примерно, проблеми
 да си призная нещо, което е добро от този спор,  от тази статия.. Проблеснаха политически искри. Леко замириса на политически спор-теза, контратеза. Замириса на политика.
И това е нещо хубаво. Нещо, което дава някаква надежда..

Стига ни-за днес!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zemaria
Категория: Политика
Прочетен: 4957090
Постинги: 485
Коментари: 3107
Гласове: 7250
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930