Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2007 13:40 - До тук с писането в Блогбг!
Автор: zemaria Категория: Политика   
Прочетен: 10730 Коментари: 24 Гласове:
1

Последна промяна: 09.02.2007 13:43


Спирам участието си в този блог. Не бих желал да толерирам  непочтителни, добре известни ми практики спрямо мен, от страна на някои редактори в блогбг.  От последните 10 постинга имам извадени в избрани само един-два. Няма значение, че някои от тях са статии, публикувани в сериозни вестници. Нито има значение тематиката. Щото нали, да не даваме примери какво излиза като избрани, в същото време... Ще речете не заслужаваш-ок, но нима и Георги Марков  с есето си за патриотизма  не заслужава? Нима и Паоло Коельо, с преведената от колонката  в "Известия" приказка "Място в рая"-не заслужава. Ще речете, то не може чужди неща така да се пущат. Да, но когато пуснах есето на Марков и притчата, аз не писах имената на авторите-исках да порверя аз ли не мога да пиша, или..,Есето го няма в мрежата, защото аз лично съм го въвеждал, също я няма и притчата-аз я преведох ..Не съм жаден ни за слава, нито съм заслепен от егото си,  нито страдам от липса на внимание, но мисля, че не е редно да поощрявам такова  поведение. То ме обижда, слага ми оценка . Излиза, че редакторът оценява написаното от мен като шкарто,  което не заслужава да се чете-това са фактите-в избрани се четат над 10 пъти повече от неизбраните.
Веднъж реагирах, като изтрих всички мои  избрани  постинги и оставих само такива, които сашкарто. Имаше ефект-но за малко. Сетне предупредих редакторите, че е по добре да се премахне изобщо категорията избрани, докато за нея властва див субекктивизъм и няма никакви ясни критерии. никой даже неми отговори-освен, че спряха изобщо да ми обръщат внимание..
Така идва  разцветът на това, което наблюдаваме повсеместно-див скепсис, царство на безличието, нетолерантността и войнстващата посредственост
Без мен, аз не мога да поощрява такова мислене, такова поведение....
Който иска да ме чете, тези дни ще оставя линк към мястото, където ще прехвърля блога си. А този тук ще изтрия..



Гласувай:
1



1. killu -
09.02.2007 13:43
Хахахаах това ми хареса

Дай да помолим админите да те реабилитират, че без теб е много скучно и постно тук.

Ти въобще на ясно ли си как се слагат известните неща в този блог?

Но айде вярвай си.
цитирай
2. zemaria - батка,
09.02.2007 13:50
Пиша по форуми откак ги има. Знаеш ли от колко панаири съм връщан? Липсата на правила е нещо доста важно. Поне за мен. Субективизмът е в основата на всички изкривявания. Ми примерно, един от редакторите-аз даже си го представям как изглежда, знам го как мисли, какви книги чете, как во му харесва, и какво не-не ме понася, ако ще да напиша "Война и мир". Това даже е плюс за мен, даже ме издига-фактът, че " не сме от една порода". Как съдя ли, да не съм екстрасенс-ми вижте какво му харесва, какво избира!
цитирай
3. анонимен - Ze,
09.02.2007 15:01
pomisli i za chitatelite si! Tvoite postingi cheta s nai-goliamo udovolstvie...
цитирай
4. estrella - Недей
09.02.2007 15:10
...
цитирай
5. sunflower - Виж сега ...
09.02.2007 15:20
... това, което забелязваш тук е същото, което ще забележиш в цялата държава. Никъде не е особено различно, само ти си имал по-големи очаквания сигурно. На мен тук ми харесва много повече отколкото в какъвто и да било форум и кой от постингите ми е в избрани изобщо не ме е грижа вече.
Струва ми се, че искаш да промениш нещо в света, и това е похвално, но .... една птичка пролет не прави така или иначе ... все пак пиши това, което ти се пише и не се интересувай много от това дали се чете ... това, че някакво множество ще прочете нещо значи ли, че цялото множество ще го разбере. Винаги ще са малцинство тези, които разбират ... винаги ... ... но какво от това, и за един човек си струва да пише човек. :)
Айде извинявай за многословния коментар, ама неща да изчезваш.
цитирай
6. andreytcho - Верно си е кеф да се видиш избран :))
09.02.2007 15:29
но това не е причината нито да пиша нито да чета, има много избрани които не са ми интересни и не ги чета, затова си отворя всички и чета квото ми допада.

И теб съм чел случайно, но просто не съм ти редовен щото не е това което искам да чета всеки ден, за разлика от Съни. Всеки си има предпочитания.

Само да ти кажа че когато се преместиш, още по-малко хора ще те четат, по простата причина че не знаят че, те има. А тук поне от коментар могат да те видят че имаш мозък и мнение, и ще видят и твоя блог дали има какво да се види в него.

Иначе нямам против да си ходиш, не те познавам, а пък и колкото по малко добри писатели, толкова по-голям шанса аз да съм избран :))
цитирай
7. killu -
09.02.2007 15:47
Да без да обиждам никой, но някой хора се стремят да бъдат избрани.
Лично аз нямам такива стремежи тоя блог го имам само да да мога да си пиша неща, които даже постоянно се чудя трябва ли да давам на другите да коментират. Имам още един в лайфжурнал но там не ми харесва оформлението и затова по - малко го поддържам но все повече се замислям заради състезателния характер на тоя тук дали да не си спретна един на страницата и аз да се разкарам.
цитирай
8. zemaria - Не съм болезнено амбициозен,
09.02.2007 16:15
нито мисля да оправям света. Казах, че не страдам особено от това колко ще ме прочетат и колко не. И не искам да се спекулира с това!? Аз отдавна съм преминал подобна школска суета.. Писах, че съм по форуми от как ги има. Примерно, във Форума на Сега статиите се четат от няколко хиляди читатели-до 6-8, 13 хиляди на ден, от адреси от цял свят. Писал съм хиляди текстове и сигурно едва ли са много нещата, които като потърсите из мрежата- стига да са на обществено значими теми, а не за кухнята, ружите и пчеличките, когато да не попаднете на мой текст, с някой от никовете ми. Иде реч за нещо друго. Ако пишех за мои лични неща, за това кво съм ял и пил, кого съм нае..л и кой ме е разлюбил, кой ме е обидил и ква приказка ми е казал-но проблем. Ако пишех мои разкази, мои преживелици-рязбирам. Но позволете, ние си говорим за политика. Обсъждаме общото бъдеще красно, обсъждаме важни неща-примерно, политически ли е процесът в Локърби и какво е значението му за нас, говорим за медиите, медиокрацията, за гражданското общество и непромяната ни, и за разни други такива, неща, които смятаме, че са важни. Може би това не е така, темите не са значими? Или ги интерпретираме лошо, на недостъпен, висок език, или пък е просташки? Но трябва ли да лишат вас, читателите, от възможността да ги прочетете, щото някой е преценил, че не заслужават, че са шкарто?
Налагането на състезателен характер, класации и прочие, се съчетава с пълна липса на критерии. Така, за важни неща се избутват напред простотии и се създава илюзия, че това са ценности. Че всички мислят така, че това е нормалност. Но то не е . Простотията не е нормално сътояние. Писах и още, че всяко нещо, оставено без правила и без контрол се изражда. Който е ходил в казарма –знае как се изражда преклонението пред стария кокъл. Така всеки недоучил редактор, оказал се безконтролна власт, той и с голямо самочувствие, може да диктува мисленето на обществото и дневния му ред. Но един ден винаги всеобщото опростачване, което следва от подобно държане, става социална реалност. Гледайте го сега по телевизията, то иде!
цитирай
9. tin4e - Като тръгне нямате спиране
09.02.2007 16:22
Не мога да разбера ,някои хора що за чешити са . Ще си изтрия блога ...ами трий твой е ... .Ако си добър ще имаш читатели и без да си избран . Но този стремеж да ви избират е вече смешен . Пишеш добри неща , но не можеш да задължиш да те избират .Това , твойто е ултиматом или ще ме избирате или ще се трия .

Пробвай да влезеш в Блогосфера на Дневник
http://blogosfera.dnevnik.bg/

така , ще получих повече публика ....

А критериите за избрани не са добри , но това са измислили , така ще е ...

цитирай
10. killu -
09.02.2007 16:41
Или пък най ми хесва другото аз говоря най- правилно. Моите думи ги четат най много хора. Моите фрази са толкова важни, че всички трябва да ги чуват. Стига моля Ви се. Разбираме Ви, че искате да бъдете чут но явно не е това мястото. Трийте и оставете дилетантите като нас на мира. Може пък във форума на Сега с Бай Хасан да си кажете нещо по интересно отколкото тук. Там и Завинаги ЦЕСЕКАР също така и АТАКИСТ говорят много правилно всичките са супер многознайковци. Полвината живеят в българия, а лъжат че са в ЩАТИТЕ моля.....
цитирай
11. geg - не мога да разбера
09.02.2007 18:27
хора, които не са чели сериозните ти неща, сега изведнаж прочетоха това (да не е попаднало в Избрани) и почнаха да ехидничат
и аз, например, те помня още от началото на Форума на в-к Сега
а като се замисля в категория Политика има регистрирани най-малко блогъри и една голяма част никак даже не са активни - логично е точно тези теми, за които споменаваш, да са в Избрани (всъщност, аз смятам, че такава рубрика изобщо е излишна, де)
ако бяха се постарали и можех да си избирам как да изглежда началната страница за мен, бих избрал първи да виждам всички постинги от "Политика" и нямаше да губя време да щракам по менюто
Прави каквото си решил, Ze, само остави информация къде да те четем, че аман от чичо Фичовци
цитирай
12. zemaria - Тинче,
09.02.2007 18:37
Тинче,
Не мога да разбера аз ли не се изразявам правилно, или вие отказвате да ме разберете, защото просто ви мързи да четете и осмисляте написаното. Иначе оценявам загрижеността ти, не се сърди. Или искаш да кажеш, че постингите се четат еднакво, независимо дали са в избрани или не-МИ ТОЧНО МИНИМУМ 10 пъти е разликата. Значи, потретям. Не се оплаквам от нечитаемост. Започнах блога в последните часове на октомври и до 24. 01 имах 10 хиляди посещения, в сектора политика. Ако исках да са повече, щях да пиша за поезия или нещо друго. Не ме подценявайте-достатъчен ми е бърз поглед за да съм наясно кой- какво, колко му чини шапката и кво се търси. От тогаз до сега, за 2 седмици, въпреки, че не са ме пускали отдавна в избрани, имам още 3 хиляди. Нямам нужда да ходя в Капитал и Дневник, нямам нужда от повече и повече популярност. Ще ти го обясня с други думи.
Всички ине слагаме в постингите си някакъв интелектуален труд. Но ние не ги изпращаме на някой редактор да ги избира и оцени, съответно да ги публикува. Ако това беше така-трябваше да ни плащат. Но тук, тъй като заплащане няма, синца сме доброволно, всички сме еднакви, имаме еднакви права. Е, тогава от къв зор някой ще ни оценява кой колко интелектуален продукт е вложил, след като не дава нищо, не плаща и пр? Ами ако един цени рецепти, куклички, сълзици, розички и прашки, а другия го интересува линукс, а третия, примерно фън и МПЗки, хаусмузика? Или го е оставило гаджето? Да, ама след като няма пари, е въведен друг вид заплащане-морален, съответно да те сложат на таблото на отличниците. И така се правят класации, които оценяват вложения продукт и неговото качество. Влиза бай Стамат и кво гледа-ааа, Кюлльо го няма никъде, няя го чета-то и без туй глупости за четене бол. Или примерно, Сънито е напред, сигурно пише хубаво. И така хем се дава оценка, без някой да я е искал, и без да има критерии за нея, хем се получават по страшни неща, за които писах по-горе. Все пак, оценката трябва да е художественост, качество на продукта. А така ли е в избрани? Да даваме ли примери?
Играта без правила създава изкривявания , създава несправедливост. Аз съм на гости, вярно, но не ми харесва никой да не ме слуша, като говоря, да ме държат в антрето, без да съм заслужил,-затова предложихда се махнат таблата на отличниците, или да има някакви правила. Но най лесното е да се махнат избраните
Домакинът обаче, само си мига на парцали пред монитора. Той иска да има екшън. Да има интрига и тя да зависи от неговата воля. От това кой пише, а не какво пише.
Аз не поставям ултиматум-просто си отивам от тази къща, защото тя не е единствената Казвам асталависта, адиос и обяснявам защо-ултгиматум е, когато поставям условия..
Кюллю,
Не ми харесва тонът Ви. Смятате ли, че искам на изпроводяк да се занимавам с Вашите дилетантски внушения и плоски интерпретации на казаното. Наистина ли искате да ме ядосате?
цитирай
13. zemaria - Благодаря Гег,
09.02.2007 18:48
За сега съм на адрес www.zemaria.dir.bg, но нещо ме смущава интерфейса, малко ми е непривично. Ще видя тези дни дали ще остана и прехвърля целия блог там, или ще отида другаде. Междувременно ще напиша прощален коментар тук, ще дам окончателно адреса и ще махна всичко
цитирай
14. killu - а смяташ ли че въобще искаме да те ...
09.02.2007 21:50
а смяташ ли че въобще искаме да те изпровождаме. като не искаш да се занимаваш с нас и не искаш да ни слушаш беж моля.
цитирай
15. usteddd - Ze
09.02.2007 23:15
нз от колко форума си изръшкал, ама аз се занимавам с блогове от време и то не точно лични. Твоят блог е специализиран, пич, той се разпространява на принципа на БЛОГОСФЕРАТА, а не на изваждането му сред най-популярните. Смисълът на блоговете е да се създават линкове между тематично свързани по някакъв начин блогове. Затова си има и категории, имаш си блогрол. За добро или лошо сайтът е насочен по-скоро към личните блогове. Не можеш да отречеш обаче, че блогбг е може би най-културно направеното място в бгпространството. Успех някъде другаде.
Апропо имаш наистина интересни постове.
цитирай
16. tin4e - Аз бях в дир-а преди да се прехвърля тук
10.02.2007 20:39
И между другото съм Блогосфера на Дневник с tin4e.wordpress.com , от dir.bg си тръгнах отдавна , тук съм от много време , има още и те са в класациите защото пишат добре , за какво си искат и не пищят , че заслужават да са в Избрани .

Мога само да ти кажа успех и се пробвай в wordpress , те са най добрите . За публика ще трябва да се бориш сам , никъде няма избрани , като тук в blog.bg . Не можеш определяш правилата някъде , където ползваш безплатна услуга . И пък твърдението , че пишеш добре и си за избрани и е лично твое , пък и никой няма да ти плаща за това , че имаш блог.

знаеш ли , че повечето блогъри са със собствени домейни и никой , не ги награждава с отличие , те сами си генерират трафика ...

И съм на мнението на killu
цитирай
17. teodordetchev - Зе Мария, твоят блог е достатъчно известен ...
10.02.2007 21:41
... и посещаван, за да се притесняваш, дали са ти избрали постинга или не са го избрали. Мисля, че изобщо не трябва да ти правят впечатление тези неща. Виж броя на посетителите си, броя на коментарите и броя на одобрилите блога ти и ще се убедиш, че имаш чудесна аудитория.
цитирай
18. анонимен - nikak ne e slojno da byde6 sred iz...
12.02.2007 16:17
nikak ne e slojno da byde6 sred izbranite samo da izka6 pomisli kak i 6te widi6 4e e lesno winagi da stawa az kogato izkam go moga. prosto pomisli i 6te widi6 4e ima otgowor az ne te hareswam no towa ne ti pre4i da si 4eten i bez da si sred izbranite.
цитирай
19. xbizzit - Бря-бря...!
12.02.2007 18:31
"Не съм жаден ни за слава, нито съм заслепен от егото си, нито страдам от липса на внимание, но мисля, че не е редно да поощрявам такова поведение. То ме обижда, слага ми оценка"

...Тва ме разби братле!...Хем не искаш да ти слагат оценка, т.е. да те оценяват, хем се жалваш, защо не си в "избрани", т.е. не си оценен подобаващо. Според мен проблема ти е, че сляпо си вярваш, че всички трябва да ти се кефят, а незнайно защо, те не го правят...Не знам човек. Защо винаги става така? Замисли се...

За сметка на това обаче епитетите ти са твърде художествени. Може би и затова остават неразбрани...

"Така идва разцветът на това, което наблюдаваме повсеместно-див скепсис, царство на безличието, нетолерантността и войнстващата посредственост
Без мен, аз не мога да поощрява такова мислене, такова поведение....
Който иска да ме чете, тези дни ще оставя линк към мястото, където ще прехвърля блога си. А този тук ще изтрия.."

Жалко. Но нищо... Важното е, че си ни оставил линк към блога си, давайки ни грандиозната възможност да ти се наслаждаваме истински...Продължавай, приятелю! Не ти трябват редактори..Трябва ти само трибуна и слушатели..Ти си нашия идол, ти си нашия гуру...Ние сме с теб и те подкрепяме..И четем с трепет всяка твоя строфа...:)
цитирай
20. zari - До ЗЕМАРИЯ
14.02.2007 16:16
Лошият човек е като въгленът -ако не те опари, ще те очерни! Разбирате ме защо се сещам за тази стара поговорка, нали...
цитирай
21. gantree - :))
05.03.2007 22:40
малиии, едва сега виждам това; защо така, Зе?
за какво изобщо си влязъл, щом си решил да си тръгваш по такъв жалък начин? хората откровено са те взели за мезе, както виждам, но ти не бива да им се сърдиш, те нямат подобни комплекси, пишейки тук.

апропо - дали си в избрани някъде или не си - това какво общо има с блога ти, с темите ти в него и с онези, които те четат?
цитирай
22. ok3223 - Малиии....отива си,сакън.
17.04.2007 17:23
Съгласен с теб, gantree.Този мъж се мисли за гуру ли,
за някаква даденост ли,че така лирично хленчи,че бил недооценен от някой си,които непременно трябвало да го слагат между избраните.Неговата мярка за нещата,не е световен стандорт.Някой си,на когато сега му се е паднало,има други мерки и оценява нещата по иначе.Иска си момчето трохичка слава,избива комплексчета.Мисли си,че след седмица някой тук ще и спомни за него.Иначе щял да...
напусне.
Съгласен на 100% с твоето
апропо...това какво общо има с блога ти,с темите ти в него и с онези,които те четат?
Жалко,мислех го този Зе- за по-умен,а той се оказва обикновен грандоман.
цитирай
23. ok3223 - Малиии....отива си,сакън.
17.04.2007 18:41
Съгласен с теб, gantree.Този мъж се мисли за гуру ли,
за някаква даденост ли,че така лирично хленчи,че бил недооценен от някой си,които непременно трябвало да го слагат между избраните.Неговата мярка за нещата,не е световен стандорт.Някой си,на когато сега му се е паднало,има други мерки и оценява нещата по иначе.Иска си момчето трохичка слава,избива комплексчета.Мисли си,че след седмица някой тук ще и спомни за него.Иначе щял да...
напусне.
Съгласен на 100% с твоето
апропо...това какво общо има с блога ти,с темите ти в него и с онези,които те четат?
Жалко,мислех го този Зе- за по-умен,а той се оказва обикновен грандоман.
цитирай
24. анонимен - xanax
31.08.2011 18:48
Simply wanna comment on few general things, The website design is perfect, the content is real fantastic : D.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemaria
Категория: Политика
Прочетен: 4945706
Постинги: 485
Коментари: 3107
Гласове: 7250
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031