Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2007 22:06 - Обичайте Азис-той е нашето вътрешно Аз !
Автор: zemaria Категория: Политика   
Прочетен: 2628 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 07.04.2007 22:44


Писна ми от префърцунени  интелектуалски  вопли.  От изтъркани клишета.И то от хора, виждали Азис на снимка или по телевизията. Чакайте, аз не ставам и лягам с  Азис! Но мога да кажа, че изпълнението му на „Аве Мария” е жестоко. И че се представи отлично като бек вокал в Евровизия. Че може да пее, има мелодраматична бленда и знае кому- какво се харесва.

Азис е целунат от Господа. Не само с глас, но и с акъл. Дадено му е достатъчно-за времето и мястото. Не му е нужно да е чел Достоевски-четете го вие, лузъри.  Важното е, че знае без кастинги, че русото се продава и че има стотици хиляди ,които могат да пеят някак, и хиляди, колкото него у нас-но единици са звезди,както съветваше звездите от Стар академи. Парите са могъщ регулатор-вервайте ми. Защото гледат под полате му, вместо  да чуят взел ли е верно полутон в еди-коя си октава. Но Азис е един от нас-не съвсем, но достатъчно близо- и това го знаят навсякъде на Балканите. Питали ли сте  емигрантите навън какво слушат? Дори и хора, които не са слушали чалга тук и са се правили на „гутен морген”, предимно щракат с пръсти. Защото именно чалгата се наложи като”наша музика”?

Всичко, което е жизнено, е ирационално-Унамуно го е казал. Ние сме инстинктивни, а чалгата е инстинкт. А сме  такива, щото сме жизнени-иначе нямаше да сме оцелели.  И няма кво да бърчите носове гнусливо-това е  положението, Минке...

Музиката е възвишените трели на душата. Но когато душата е инстинкт? А тези трели не са ли  са продукт на времето и трептенията на обществената енергия. Тя е и господстващите социални послания, тя и показванивото на владеене на инстинкта, или пиянството на един народ. Така, по времето Стамболов са играли кючек на масите с "Амая, аман бадатлъ", гледали са Моцарт, но и са пели „Боят настана”.. Но поколенията на Петър Стоянов задължително знаят Битълс, а тези на Тагарински-Пърпъл. Червените в душите набори ще обожават Окуджава и Висоцки. Сички, обаче, ще се кълнат в Пинк Флойд и Куин, точно както Слави- но истината е, че по неговото време- когато е бил на годините, когато музиката е формирала разбиранията му, проби Хисарския поп. А в 82ра Петко Балъка от Хасково-със здрав американски рап. Ного сме обичали рапа през 82ра? Аре стига  ве-той, ако беше толкоз популярен, нямаше чак след двайсет години да се наложат Ванко и Устата.

Не сте ли виждали купони, на които присъстват  хора с  претенции? Обикновено организаторката-разтропана интелектуалка, задължително отива при диджея и го кандърдисва,(срещу някой лев), че глейте ся, ама да няма чалга, за да не се изложим пред ”високите”гости.Местната фауна отегчено дреме и пиянства. "Високите гости" потанцуват, като си разменят елитарни шегички за чалга, простотия и Азис. Докато накрая, някоя  високопоставена дами почне да  "заплашва", че ще поздрави друга с Азис. Въпрос на градус. Речено - сторено. Следва бум- насирация до дупка, дремещата фауна рипва, стигайки до кючеци по маси. Купонът започва."Скъпите гости" се побутват едно малко, пък после всякаква елитарност и светска префърцуненост отиват на майната си, при възпитанието, протокола и задръжките. До дупка ”са-!”, без да те еня прилично ли е, културно ли, естетично ли е, според видната коментаторка хикс. Така, както се прави, когато тъй или инак друго не ти остава. Като за последно. Редовните клиентки- тънкокръшни девойчета- и те се кълчат, като за последно. Нищо, че на другата вечер пак ще са там. И музиката-и тя ти казва ,че сичко сиеебало майката..Ами не е ли?

Европа, Честъртън, Пастернак, Чомски? Вятър..Суета...Айде холан!

Помните ли Окуджава?  "И умным кричат: "Дураки! Дураки!" А вот дураки незаметны". Впрочем,тва май не е вярно. И още как са забележителни.Достатъчно е да прегледате рейтингите......



Тагове:   Азис,   нашето,   обичайте,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nio - Зе, не съм слушал „Аве Мария” на А...
08.04.2007 06:19
Зе,не съм слушал „Аве Мария” на Азис.По-точно и да съм дочувал нещо от него,не съм знаел от кого е.Знам само че има една отвратителна реклама на памперси с негова песен.Това обаче си е мое лично отношение.Всъщност аз и оперна музика не слушам/с малки изключения-откъси/.

Иначе си съвсем прав.Парите са абсолютен регулатор.По-правилно е,пазара е регулатор.Има търсене,има и предлагане.Няма лош бизнес,щом удовлетворява някакво търсене.Търсят се галоши-добрия бизнесмен ги осигурява и потребителите са доволни.Намесва се някой умник и забранява просташките галоши-страда потребителя и разцъфтява сивата икономика/щото пазара не търпи празно място/

Е,Азис е бизнесмен и то добър.Като певец не мога да го преценя,след като не слушам такава музика:-))

Човека пълни стадиона и хората си дават парите да го гледат,а не като КАТ дето хем са власта,хем глобите си не могат да приберат.

PS Радвам се че се появи отново


цитирай
2. ivoberov - аз съм лузър
24.04.2007 21:12
Аз съм лузър и съм слушал "Аве Мария" на Бах-Гуно.
Бах е лузър, обаче. Гуно е лузър.
Азис е успял
цитирай
3. zemaria - а -аз,
26.04.2007 12:29
лузър на куб. Сещам се поне десет бързи причини за превъзходната степен. Много сме, силни сме. Ама не ми се коментира-веднъж вече ривах по темата, http://zemaria.blog.bg/viewpost.php?id=30652 , та вече съм додеял. Успелите са малко-не могат всички. Ама поне да си признаем, че сме си виновни. Щото матрияла за направата ни е калпав-нали знаеш" И тиня използваха те вместо хоросан."Битие II
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemaria
Категория: Политика
Прочетен: 4945717
Постинги: 485
Коментари: 3107
Гласове: 7250
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031