Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2008 23:18 - Защо не закрием тази държава?
Автор: zemaria Категория: Политика   
Прочетен: 9191 Коментари: 27 Гласове:
0

Последна промяна: 18.04.2008 09:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Няма абсолютно никаква нужда от нея. Тя осигурява условия за най-некадърната част от населението да живее, за сметка на другото. Сиреч, тази държава е направена за това-да поддържа правата на едно малцинство, и то доволно некадърно, и задължително неморално, за сметка на мнозинството.В нея, най-свестните, най умните и читавите отдавна са се махнали, отвратени от правилата, които им предоставя. Същевременно, най-мързеливите, най-некадърните и лишени от всякакъв морал, се възползват отлично от тези правила, защото самите те  са ги направили, и като едни стари войници действат новобранците, сиреч останалите, и паразитирайки за тяхна сметка. Абдалите им  дават огромна част от данъците, пенсионират ги на четиридесет  години, дават им  по двайсет хилядалевови заплати  заради привилегията им да са избрани, заедно с максимума на пенсиите.  А на тях, овцете,  половината от работодателите не им плащат осигуровките  и получават  под екзистенц минимума. Ще се пенсионират на седемдесет с  привилегията да вземат за едно мляко и една вафла дневно. Лекарствата-от децата, които са навън. В така изграденото общество всичко е наобратно. Няма как  другояч едни да живеят за сметка на други.

Прости и елементарни хора, обикновени ловци на пари  и заблудени души, говорят по медии и учат на морал. Градят морални норми-правилно-погрешно Вълци пазят стадото, а други вълци го доят и стрижат.. Невинни влиза в арести да демонстрират работата на фарисеи и грешници за справедливост-под външен натиск, за да имитират дейност. Съгрешилите бирници  не плащат, а плащат синца, заради техни натегачества, с които си правят алиби за далавери. Прости хора са богати, а умни им метат плацовете. В тази държава всички публични личности са жалки и гротескно смешни, като опити на Азис да прави впечатление по шоуто си. Жалки са, като застаряващата актриса, бившо величие, което му партнира, а преди това продавало кока, за парче хляб и лъжица чер хайвер.. В тази държава колата и телефонът са всичко, новите дрешки, животът назаем, пунта и пластиката, имитиращи пълната липса на смисъл и състоятелност. В нея бедни карат мерцедеси, а те, последните, са повече от в Германия. В нея,  родители изпращат децата си навън и казват, „Заръчвам ти, сине, не се връщай, тук бъдеще няма.” В тази държава усещането за безнадеждност идва  още с първия крясък на новороденото.В тази държава свестните са лузъри и чак като отидат в чужбина, стават нормални. Реализират се там-тук не става. Навън дишат-тук се давят.

. Възрастните не ги изнасят накрая на гората, да умрат там, защото и за това няма пари. Понеже всичко е пари, синовете нямат сантименти, а пращат родителите си  да гледат набори и баби -в Италия. И те отиват.

В тази държава нямаш спокойствие, дори и да си Любен Гоцев. Винаги трябва да си готов да почнеш от нулата и винаги могат да ти вземат къщата и на стари години да те пратят в Ножарево.  Дори и да не отидеш там, други мафиоти  може да ти продадат жилището и да станеш клошар. Винаги може да дойде експроприация и винаги да станеш жертва на чувството за справедливост, като поредната дежурна  мантра на някой циганин, лузър или  още по лошо и често срещано -нереализиран водач-интелигент, който да я облече като идеология.. В тази държава най-лошите и нелогични сценарии винаги се сбъдват, защото Европейски съюз не значи нищо, както  и „Любовта към СССР е като слънцето и въздуха за всяко живо същество” нито пък политиката, колкото и да ни облъчват с празни лозунги. Още по малко понятия като права,  демокрация, правила.Тя е направена за хиени, безскрупулни и ментори с манталитет на южноамерикански наркобарони. Защото думите не значат нищо, пред инстинкта им да убиват. Да имат, за сметка на усилието да говорят, да имат, без да работят. В тази държава винаги е ставало нещо далеч по лошо от времената на завладяването на Дивия Запад. Защото и тогава е имало правила-не стреляй пръв, не стреляй в гръб, за кражба се беси, извадиш ли пръв пищов-по-бързия печели.
И ред други, опрени на изстрадан опит и чувство за справедливост.
Правила за живот. Няма и кой да ги изисква, утрепан от малцинството, което му  е оставило само правото да оцелява на скотско ниво, с триста лева заплати и над европейски цени на основните храни.  В тази държава историята не служи за нищо друго, аосвен за пропаганда на поредна измама.

 Всъщност, тази държава е лесно прогнозируема, ако си достатъчно изграден песимист.
Но в тази държава думите не знача нищо. Докато те убият за тях, ако говориш истината. Прочее, в тази държава за истината няма друга алтернатива.

Освен последният читав да им я остави, тази държава, на тях. Оставете им я, майната й.Тогава,обаче, ще внесат виетнамци.

 Запомнете този текст, за да не се каете или оправдавате  сетне. Казах ви.



Тагове:   държава,


Гласувай:
0



1. haralanov - 1984
18.04.2008 14:29
Живеем в условия на,,Демократура,,така както много добре е описано от един колумбииски автор състоянието на нещата в Уругвай.На пръв поглед си имаме всичко.И демократично избрано правителство и свобода да пътуваме и свободно вероизповедание и медии всякакви...Но нещата не вървят...Така е защото сме контролирани.Или поне повечето се оставят на старите си спомени-брътвежи,други на няколко кебапчета,трети на 30 лева,четвъртите-за гъби,петите са над нещата и политиката не ги интересува....Накрая всички ще се натресем така здраво,че 1996 края и,ще ни е само мил спомен....
цитирай
2. анонимен - Не прочетох текста, защото буквите
18.04.2008 17:55
са много малки и ме е страх да не си разваля очите. Иначе гласувам с две ръце да закрият тази клоака НРБ.
цитирай
3. giorgiocbr - Много сте зле бе
19.04.2008 17:07
И автора, и коментаторите сте много зле. Като си толкова умен, оправи си живота сам, какво чакаш от държавата? Ти какъв брутен продукт произвеждаш бе умник, колко данъци плащаш? Откъде да дойдат парите за лекарства и пенсионери? Много сте смешни, оплаквачки... Като не ти харесва тука, вдигай сака нанякъде, и без това черногледците сте ми неприятни

Закрий се сам
цитирай
4. zemaria - Ако има някой много зле,
19.04.2008 19:19
Това определено си ти. Прочетох ти двете творения днес. Само че няма да ги коментирам тук.
И сега една питанка за надути млади дрисльовци, които дойдоха на мода преди 7-8 години и мислят, че светът се върти около тях, замаян от успехите им.
Що е това държава? Какво е нейното предназначение, за какво служи тя.
цитирай
5. анонимен - er
19.04.2008 20:10
най-некадърното население живее за сметка на другото население.
и да закрием за това държавата.
посочете държава без некадърно население.
посочете и закритите държави.
не се ебавайте иронично .
ебавайте се иронично.
иронията значи-предавам се,но говоря наобратно.
цитирай
6. анонимен - er
19.04.2008 21:46
твърде семпло за въпрос.
прекалено очевидно като отговор.
все пак-коментирах.
моля да не приемате това усилие за равностойно.
цитирай
7. giorgiocbr - Марийке
19.04.2008 21:53
Нещо ми изчезват отговорите, на какво дължа честта?

Не разбрах на какво произведено БВП, на какви създадени блага, и на какви платени данъци се основават претенциите ти към държавата?

Слушам те?
цитирай
8. анонимен - mnb
20.04.2008 09:20

****
ТОТАЛИТАРИЗМЪТ НЕ СИ Е ОТИВАЛ ОТ БЪЛГАРИЯ
http://iankov.blogspot.com/2008/02/blog-post.html

Информационен бюлетин - 31.01.2008 г.
МВР Монтана Бюлетин
http://www.montana.mvr.bg/PressOffice/Bulletin/buletin_20080131.htm


Български превод на
филм на германската телевизия ZDF,
„Балада за български герой”,
излъчен на немски език на 17 декември 2007 г.
http://wstreaming.zdf.de/zdf/56/071212_stadtschreiber_bulgarisch.asx

***


Виж: http://iankov.info

Виж: http://iankov.com



http://www.librarything.com/search_works.php?q=Ianko+Iankov

***

СИМЕОН ІІ Е ЖИВ ЗАРАДИ ШПИОНСКА АФЕРА НА БАЩА СИ
Как Борис ІІІ изтъргува със Сталин германска строго секретна шпионска информация и собствената си смърт в замяна на запазване живота на семейството му
http://iankov.blogspot.com/2008/02/blog-post_14.html
http://www.epochtimes-bg.com/2008-01/2008-02-15_02.html
http://www.eurochicago.com/modules/AMS/article.php?storyid=865



Съучастниците прикриват фалшификаторите-
http://iankov.blogspot.com/2007/09/blog-post_21.html


Досието-фалшификат
http://iankov.blogspot.com/2007_08_01_archive.html
http://iankov.blogspot.com/2007/09/blog-post_19.html


Гейокрация=Геноцид
http://iankov.blogspot.com/2007/09/blog-post_9243.html

ГЕЙОКРАЦИЯ, ГЕНОЦИД, СПЕЦИАЛНИ СЛУЖБИ И ПСИХИАТРИЯ -
http://iankov.blogspot.com/2007/10/blog-post.html



Гейокрация, геноцид и престъпна съдебна власт -
http://iankov.blogspot.com/2007/10/blog-post_07.html



БЪЛГАРСКИТЕ ТАЙНИ СЛУЖБИ - МЕЖДУНАРОДНИ ТЕРОРИСТИ –


**********




Янко Янков - Престъплението Геноцид
http://www.epochtimes-bg.com/2007-01/2007-05-25_02.html


цитирай
9. анонимен - ПЪТЯТ
20.04.2008 11:35
Само се оплакваме като баби. Къде е борбеността, къде е дързостта и стремежа да устроим тази държава така както смятаме, че трябва.
Ние българите все чакаме, някой да ни оправи. Да се оплачем и някой да ни влезе в положението и да вземе да промени нещата вместо нас.
Няма да стане. Ако сами не го направим няма кой.
Така че всеки от каквото е недоволен да отстоява позицията си там където трябва. Да не си пази кожицата и жалкото съществувание. Това е цената на промяната на положението, всеки да прежали жалкото си съществувание и да се бори за добър живот.
цитирай
10. haralanov - Съгласен съм с теб...
20.04.2008 11:50
Съгласен съм с теб,но не знам чисто технически как може да бъде закрита една държава.Ако е предприятие е ясно.Удря се катинара,казва се на работниците,че повече да не идват на работа....лесно е.Поне логиката и чисто пазарните механизми диктуват това.Разбира се,че има и морални норми,при отсъствието на които една държава изглежда като нашата сега...
цитирай
11. анонимен - Защо не закрием тази държава?
20.04.2008 12:03
А защо не изпратиме най-некадърната част от населението там от където е излязло ?
цитирай
12. buket - Няма бесполезни неща
25.04.2008 22:51
Има безполезни правителства, на които безполезния електорат им позволява фатално дълго да развиват теориите си с ръце в джобовете.
Безконтролен електорат - рай във ада.
цитирай
13. анонимен - ОБЪРКАНИ И НЕСВЪРЗАНИ РАЗМИСЛИ НА ...
26.04.2008 17:37
ОБЪРКАНИ И НЕСВЪРЗАНИ РАЗМИСЛИ НА НЯКАКЪВ СМОТАНЯК
цитирай
14. анонимен - Така е...
26.04.2008 23:52
В объркана държава какво очакваш.
А ти какво несмотано си свършил?
Не разпасвай много колана си, ще ти паднат гащите!
цитирай
15. buket - анонимен - 15
27.04.2008 00:27
И "смотаняците" са полезни понякога, затова не се ядосвай. Ще поясня част от мисълта си.
Безконтролен електорат, това сме ние, избирателите, които позволяваме на управляващите да нарушават законите...
За тях това е рай, но във един "ад", създаден също от тях. Дали се чувстват добре в такъв живот, попитайте тях, или ако знаете, кажете Вие!
цитирай
16. анонимен - анонимен 15.
27.04.2008 10:14
Съгласен.Реплика 15 е за темата и автора.Добре е човек да формулира по-ясно и стегнато някакво свое мнение по някакъв проблем.
цитирай
17. анонимен - анонимен - 18
28.04.2008 01:02
Сигурно не ти се е налагало да търсиш спешна медицинска помощ и болнично лечение. Дай Боже и да не ти се налага! Но сигурно си проследил трагедията с влака София-Кардам. Видя ли там някъде държава? Моля те да ми отговориш - ясно и стегнато! Аз лично, докато четях, слушах и гледах свързнато с трагедията, наистина си мислех, че някой трябва да "дръпне шалтера и да пусне химна", както го написа Станислав Стратиев-мир на праха му! Ако не си съгласен, ще се опитам да формулирам тезата си по-ясно!
цитирай
18. анонимен - анонимен 18.
28.04.2008 17:22
Отговарям ти ясно и стегнато.Неморално е да се използват транспортни злополуки за каквато и да е партийна пропаганда.Някои факти-преди няколко години ферибот с 200-300 души потъна в Северно море,към 100-200 от тях се удавиха.Заминаха на дъното.Имаше разследване.За това не е виновно някакво правителство или министър.Имало е подобен инцидент с френски влак с 10-12 загинали.Нещо да кажеш?А?Не те чувам? Високоскоростен немски влак беше катастрофирал под жп мост преди няколко години.Беше кървава касапница.Човек,който използва чуждата смърт за да прави някаква пропаганда няма нито съвест,нито морал,нито човещина.За мен той не е човек. Добре,че повдигна тая тема.Аз съм българин.Обаче това поведение на някои мои "сънародници" никак не мога да приема.За мен човещината е на първо място от всичко.Преди всякаква политика и идеология.Западняците имат доста лошо мнение за нас като народ.Очевидно има защо.Една такава реакция като твоята и на други хора за тях е неразбираема.Както и за мен.Добре е да помислиш за твоите първи седем години.Има стотици проблеми в тая държава,които това правителство очевидно не може да реши:нисък жизнен стандарт, скъпотия и инфлация,престъпност и корупция, стрелби и убийства по улиците на една европейска столица,безработица,мизерия и мн.други.Обаче да се прави пропаганда от смъртта на тия хора е гнусно и долно.
цитирай
19. zemaria - Нека и аз да отговоря.
28.04.2008 19:27
В текстът ми не пише за транспортни злополуки, но въпреки това го изкара объркан и неморален. Но след като си много морален, се налага да ти обясня. В социалистическа България транспортните злополуки не са случайни. В постсоциалистическа-също. Както не са случайни и катастрофите, които стават ежедневно. Трагедията в Индиго не беше случайна, нито тази с изгорените войничета.За тези неща е писал още великият Георги Марков в есето си " Зад професионалната небрежност." Ти, разбира се, не си го чел. Иначе щеше да знаеш изводите в него. Въпросът с професионалната небрежност е част от въпроса за общата атмосфера, общата социално-икономическа среда. Талантът е свобода. Където няма свобода, качество не чакай. Където има тирания, експлоатация и счупване на същността на човека-чакай катастрофи.
Катастрофи стават навсякъде-да. Но в соца и постсоца те са процентно несравнимо повече.
Плод са на социалистическите ценности и социалистическото възпитание-да, да, именно на него, когато някои са по равни от равните а синца уж трябваше да сме еднакви.
Колкото до проблемите на правителството-ами ето ти случка. Отивам да купувам лекарството за кръвно на майка ми. Купувам го всяка седмица от едно и също място, вече аптекарката ме познава. Струваше 14,20. Подавам петнайсет лева. Двайсет и един и двайсет-казва ми извинително тя. Да няма някаква грешка-питам я. Няма, отговаря ми. Просто дойде на нова цена- като се смени министъра, винаги стават така.
цитирай
20. анонимен - Както и да е.
28.04.2008 20:44
Това което писах за катастрофите е отговор на анонимен 19.А не на автора на темата.Но както и да е.Да катастрофите не са случайни.Може би малките зелени човечета с антенки на главата от летящите чинии ги предизвикват."Където има тирания,експлоатация и...-чакай катастрофи"?Дали има тирания в Англия,Германия?Сега наскоро имаше катастрофа с японски суперекспрес.Дали някой самурай е размахвал меч във влака.Или свръхакуратните,свръхточни японци(и германците също) не са професионалисти и са небрежни? Когато американски президент беше Бил Клинтън имаше почти всяка година разбит пътнически самолет с няколкостотин загинали.Не правя връзка с него.Авиокомпаниите им са частни.
Катастрофи стават масово в целия свят,но очввадно тук при нас са някакви по-специални катастрофи.Нечувани и невиждани в световната практика.Някакви уникални,в унисон с нашата българска маниакалност и претенции за величие. Каквито за съжаление започвам да забелязвам напоследък у нашенеца.Като и да е.Когато се търси под вола теле,все нещо се намира.То няма да е теле,но всякакви аргументи за лошите ни условия ще се намерят.Ако не се намерят от пръстите ще се изсмучат.Тая страна вече 120 години е най-бедната на Балканите.А може би от самото си създаване.Комунизма/социализма дойде едва преди 60 години.Пита се тук.Нали цяла Източна Европа беше така.Що сега е иначе?Както и да е.Знам добре причината.Тя се нарича манталитет на населението.Винаги някой да му е виновен за нещо.Най-малкото комшията.И почти винаги държавата.Тая автоагресия срещу себеподобните и съгражданите си.Която е непозната на големите западни държави.Хич не ми пука за политическите партии,коя идва и си отива.Симеон беше прав за чипа в главата на българите.Очевидно е силно повреден.С това мислене не ги очаква розово бъдеще.Георги Марков аз не съм го чел.Слушал съм някои есета по БиБиСи-Лондон преди 1989г.Но съм гледал сериала "На всеки километър" на който той е главният сценарист.Колкото до аптеките,ако намериш някоя държавна ми се обади.Да си взема и аз поне аспирин.При Живков всичките бяха държавни и правителството определяше цените в тях.Може би и сега има такава практика?
цитирай
21. zemaria - май ще трябва да препечатам
28.04.2008 21:36
есето. Или да напиша ново. Стават катастрофи, разбира се. Знаеш ли, аз съм много дисциплиниран и много добър шофьор с огромен стаж. Но съм катастрофирал тежко, по моя вина. Само че, тези, които катастрофират всеки ден в деветдесетте си процента не са нито дисциплинирани, нито добри шофьори, нито имат стаж. Статистика и реалност. Дано си ме разбрал. Съгласен за манталитета и чипа. Щото за аптеките-не си ме разбрал. лекарствата са бизнес-а политиката-най-големия. Всъщност, политиката е това, което прави богатите богати, а бедните-бедни. Тоест, страни без природни дадености-богати, а с такива-бедни.
цитирай
22. анонимен - Решението е твое.
28.04.2008 22:36
Да,вярно е написаното за политиката,доброто(или лошо)управление,природните дадености,богатите и бедни страни.Разбира се да не забравяме,че тия политици са по произход от съответният народ. Американските са американци, японските-японци, германските-германци.Нещата са взаимно свързани и си влияят едно на друго.Тоест връзката политици(управление)-народ(обикновени граждани).Добро стопанско управление-да.Зависи и съответното население готово ли е да спазва определени норми,закони и правила.Приема ли всичко мълчаливо или изразява своето мнение.Има ли инициатива или е пасивно.Есето е твое и ти си решаваш за него.Понякога пиша хапливи реплики като 15.То е за да стимулирам съответният автор за по-добър стил на писане.От което и той самият има интерес.Нямам за цел да го откажа.Напротив колкото повече хора изразяват своите мнения по различни въпроси,толкова по-добре за държавата и цялото ни общество.С някои неща съм напълно съгласен,с други донякъде или не съвсем.Не всяко есе е идеално написано.Има върхове и спад.Тъй че успех и занапред.
цитирай
23. анонимен - Дай по-стегнато и задълбочено!
29.04.2008 00:27
Въобще не ми се налага да търся поводи за пропаганда. Едва ли има българин, който да не усеща пълната им управленска немощ на гърба си.
Явно не си следил изявите на т.нар държавни ипнституциии, свързани с катастрофата. В противен случай не би възприел по толкоз елементарен начин написаното от мен. Разбира се, че подобни неща се случват навсякъде по света. Мисълта ми беше за липсата на правила и процедури за управление в подобни кризисни ситуации - задължение и отговорност на държавата. През цялото време, в онези дни, имах усещането, че Държавата е абдикирала. Стигна се дотам, че приятели на една от жертвите лансираха в медиите идея за някаква интернет система за оцеляване в подобна ситуация. Това e много подходящо за телевизионното шоу СЪРВАЙВЪР, някъде там в джунглата, но не за държава. Отговорност на държавата е да се грижи за живота и здравето на хората. Отговорност на ръководителите на БДЖ е осигуряването на безопасен транспорт, така както е предписано от държавата - затова те бяха освободени, но така и не стана ясно кои условия за безопасност са нарушени. Службите на МВР е трябвало да следват процедура, за която някои техни представители не знаеха. Имаше обяснения от отговорни лица, че не били изпратени антитерористи, тъй като не им била минала мисълта за терористичен акт. Това как ти звучи - предприемането на едно или друго действие да зависи единствено от мислите в нечия глава? Ето това се иска в една държава - адекватни правила и процедури, както за превантивни действия, така и за действия при криза. И моля те остави нападките за липса на човещина и възпитание. При тази задълбоченост в мисленето ти звучат несериозно.
цитирай
24. анонимен - Чакай, чакай малко. Какви антит...
29.04.2008 09:33
Чакай,чакай малко.Какви антитерористи?Нали това са спецчастите дето разбиват врати,преговарят с барикадирали се терористи или ги застрелват със снайпери?Е кого ще застрелят тия антитерористи? Задавам ти конкретни въпроси.Имало ли е размахване на оръжие във влака?Имало ли е взети заложници?Имало ли е някакви предявени искания преди/след пожара от някого? Политически, парични искания?Какво умеят антитерористите освен да бият,да чупят кокали и да стрелят точно на месо?Нещо да кажеш?Защо антитерористи?Какво умеят те?Кога са правили криминални разследвания?Кой отива при намерени трупове? Какво да говорим повече?Боже тъпотия българска, боже.Казах,че имаме хиляди тежки проблеми, нерешени до ден днешен.До там ли стигнаха нещата да политиканстваме на гърба на умрелите хора?Как е възможно тия тъпаци,пропагандисти на някои политически партии да не могат да измислят сериозни мотиви за искане оставки?Това ли е най-мъдрото което могат тия бездарници да измислят?Защо станала транспортна злополука? Защо въобще ги държат в партиите тия скъпоплатени сътрудници?Да не си един от тях? Толкова са тъпи.Имаме хиляди тежки проблеми за които това правителство може да си отиде мигновено.Имаше стрелби и убийства в столицата ни,най-малкият проблем може би.Нарочно ли се заобикалят тия неща?Щото не са сигурни дали ще ги решат ако бяха на власт?Занимават ни с транспортни инциденти,а инфлацията и цените хвърчат нагоре. Улиците във всеки град са ужасни. Здравеопазването е ужасно както ти самият го каза.Съвсем неуместно и примитивно е да се дига тая шумотевица за тоя инцидент.Ти въобще съжаляваш ли за тия хора?Или се радваш,че получаваш шанс за нападки срещу тоя или оня? Щото един младеж от пътуващите снемаше горящите вагони,хората гърчещи се в тях и се кефеше:това е рядък шанс в живота,колко хубаво гори и т.н.Не приемам тоя морал и твоя също. Стават хиляди злополуки в цял свят,падане от висок етаж,удавяне,токови удари,дори убити от мълнии през лятото.Колко катастрофи годишно стават в БДЖ?И колко по шосетата на страната (войната по пътищата)?И защо са шосета тесни? Защо нямаме магистрали като всяка европейска страна?Какво са направили досегашните правителства?Прави ли нещо сегашното по въпроса?Както и да е.Чета и слушам всеки ден разни хора.Които от муха правят слон.Същите са толкова късогледи,че от дървото не виждат гората.
Тая катастрофа,ако беше станала при Костов какви щяхме да ги дъвчем тогава?Нищо не е станало, случайност и т.н.Лично аз щях да пиша същото, което и сега.
Нямаше смисъл от това мое мнение.Нито някой ще го чете,нито ще го разбере.Нито нещо ще промени.Както и да е.
цитирай
25. анонимен - ЧОВЕКО, ТОВА Е ПАРАНОЯ!
29.04.2008 22:40
Такаааа, дойдохме си на думата, или по-точно изплю камъчето. Абе човек, вие сте параноици бе! Във всяка критика на бездържавността виждате дългата ръка на Костов. Ей, много ви комплексира този човек, ей! Седем години вече е извън властта. А дори и за хора като теб, политика преди и след него няма. Ето това е харизма. Знаеш ли, загубих интерес към спора с теб. А и нещо като че се обърках. Не си ли този от коментар 18, който призоваваше за "по-ясно и стегнато формулиране на мнение". Всяко мое изречение е само повод за теб да излееш дълга тирада, по-скоро объркани мисли, накъсани от просташки нападки към опонента. Не ме кефиш. Намери си друг читател.
цитирай
26. анонимен - за 27.
30.04.2008 00:05
Ти също не не кефиш по никакъв начин.След това което пишеш за пожара във влака имаш един много лош образ за мен.Въпросът е ти осъзнаваш ли го,но това е без никакво значение.Каквато визия създадеш ти самия в хората за себе си,добра или(в твоя случай)лоша никой друг не може да ти я направи.Не сме си дошли на думата.Костов беше избран от народа като премиер.Аз винаги съм го уважавал тогава за усилията му за страната.Разбира се знам,че е преподавал политическа икономия (капиталът на Маркс).Че жена му е била партиен секретар.Че не е бил опозиционер преди 1989 г на тогавашния режим.За мен е неясно как така с тая биография стана олицетворение на демокрацията. Някои дейци на СДС предлагаха още в 1991 г. политическа чистка.Да не се допускат хора свързани с миналото в управлението на страната. Абсолютно съм съгласен с това.В нашата страна трябва да се знае кой-кой е.И да не ни се въртят тия ченгеджийски номера.Някои бивши агенти, комунисти,синове на комунисти,внуци,съпрузи и тъй нататък се оказаха за голяма изненада най-войнствените антикомунисти сега. Най-големите кресльовци.Това състояние на държавата ни дължим на тях.Трябва една дълга метла да ги измете.Стига с тия двойни игри.В тая страна трябва да се знае кой-кой е и за какво се бори.В тоя смисъл уважавах Костов,но научих тия факти от неговата биографията и му нямам доверие.Под натиск от запада бяха отворени досиетата на ДС и много водещи политици от СДС и ДСБ се оказаха нейни агенти.Още преди 10 години имаше слухове,че БКП е създала СДС.Аз не го вярвах. Казвах като тебе-Човеко това е параноя! Сега виждам,че хората са били прави.Разни тъмни субекти играят двойна игра.Която ще ни излезе през носа на всички и за нея ще платим солена цена.Затова сме на тоя хал защото нямаме стабилни политически партии без случайни и съмнителни хора в тях.С ясно заявена позиция пред българското общество кои са те и за какво се борят.В момента ние нямаме нормални политически партии,а някакви странни организации.За които не знаем кои са в тях и с какво се занимават.Няма никаква прозрачност.Няма ясни идеи.Няма носене на отговорност за нещата станали след 1989г,за разните гафове,скандали и т.н.Искам да избирам между едни нормални европейски партии.А не някакви полумафиотски организации.
цитирай
27. giorgiocbr - Напълнихте нета с параноя и антибългарски глупости
03.05.2008 12:39
Турете си по едно фолио на главата, да не ви прочетат извънземните мислите!

То бива бива...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemaria
Категория: Политика
Прочетен: 4956451
Постинги: 485
Коментари: 3107
Гласове: 7250
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930