Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2010 13:20 - Папандреу отново ни прави на мад и маскара!
Автор: zemaria Категория: Политика   
Прочетен: 1845 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 30.04.2010 13:21


На вниманието на:
Външно министерство
Николай Младенов
Бойко Борисов
Соня Колтуклиева
Веселина Томова
Ива Николова
Иван и Андрей
и цялата прогресивна патриотична  общественост

Гръцкият премиер отново е направил изказване, в което по недопустим начин сравнява положението  у нас и в Гърция. Ето извадки.
"Искам да кажа – заяви той – че ние никога не можем да стигнем нивото на България. Аз никога не съм казвал, че има такава опасност.Искам да успокоя гръцкият народ: НЯМА ОПАСНОСТ ДА СТИГНЕМ НИВОТО НА БЪЛГАРИЯ. Аз съм по-твърд от техния премиер Бойко Борисов който само като му заговорят за стачки и плаши гаргите, че ще подава оставка. Че аз, ако бях политически хилав като него, досега сто пъти на ден трябваше да си подавам оставката...м да успокоя и българският народ, че и тази година въпреки кризата, в Гърция ще има работа за тях, може да е само за по 500 евро на месец и да не е много престижна, но ще има. Аз бих бил готов и да помогна на желаещите българи да се заселят у нас, но за съжаление , нямаме пустеещи земи, които да им предложим, при нас всичко се обработва.. Както виждате, данъците които плаща обикновенният потребител  у нас са много по-ниски от тези в северната ни съседка и ще останат такива. Вярно е, че ще премахнем 13-тата и 14 -тата заплати, но да не забравяме че у нас, минималната заплата е близо 700 евро, а в момента в България премахнаха 11-тата и 12-тата заплата, като разрешиха хората да се пускат в неплатен отпуск без предупреждение, а и там минималната заплата е 120 евро. Смешно нали? На мене лично, държанието на българският ми колега Борисов много ми помага. Аз задължих секретаря си, да ми записва всичките му изказвания, и когато преговаряме със синдикатите им ги пускам. Така всички се развеселяваме, обстановката се разведрява и преговорите протичат по-леко. Всички разбират, че сме къде-къде по-напред от българите. Аз също като премиера Борисов заварих тежко наследство, но не си губя времето да заплашвам и да се оплаквам от него, а гледам да стабилизирам държавата, а после когато се стабилизираме, ще дойде време и да търсим отговорност.


Цялото интервю-neverojatno.wordpress.com/2010/04/28/premieri-2/


Тагове:   Отново,   МАД,   маскара,


Гласувай:
2



1. анонимен - Е-е-е-е, не е 1 април, все пак...
03.05.2010 18:59
"Условия за ползване
Всичко написано на тази страница е художествена измислица и не отговаря на действителността..."
цитирай
2. haralanov - Може и безумие да е но...
08.05.2010 16:56
Все си мисля,че голяма част от гръцкият външен дълг ще бъде опростен!На практика той не може да бъде никога изплатен!Хеле пък с тия нови 120 млрд...Не мислиш ли...?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemaria
Категория: Политика
Прочетен: 4956513
Постинги: 485
Коментари: 3107
Гласове: 7250
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930