Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2011 05:18 - Мъжете под чехъл са неуверени в леглото
Автор: zemaria Категория: Политика   
Прочетен: 2068 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 03.05.2011 05:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не следя бг сериала „Стъклен дом“, зашото времето на сериалите ми приключи в детството ми и се очаква да дойде след някое десетилетие, ъгейн, ама няма как, наддадох тая вечер ухо на телевизора. Та там фризьорката кака Ваня реши да си прави блог и“да пише статии по интернет“

Някои обяснения:

 

-Пацо, мойто момче, разбираш ли от интернет?

-За кво стаа въпрос, лелъо Ваня

-Лельо ще викаш нали знаеш на кой...

-Извинявай.

-Ами искам да направя блог за светски новини, и съвети.

-Ами странно, хм(подигравателно)

-Е кво му е странно, ас разбирам от търсачки, МП3, аз съм съвременна жена

-Ама от блог не се печели, тряя се сложат банери...

-Ами аз не искам да печеля, аз искам да ме чуят хората...

.....

-Въвел съм ти псевдоним ; Вувузел“ и парола „леляваня“, слято. Преди да публикуваме тряя измислим грабващо заглавие. За кво е статията

-За подтиснатите мъже, които ги издържат жените им

-Значи, правим заглавието така „ Мъжете под чехъл са неуверени в леглото“

-Е(сепнато- разочаровано)

-Е, знаш ли как кълве на секс!(уверено-наставнически)

-О, да. Страхотно, усещам, че ще ми се случи нещо хубаво, и днес съм в единица...

 

Гледах кои са сценаристите-три неизвестни жени и един мъж. Басирам се,че тоя епизод не го е писал мъжът, или ако е, той трябва да е сърцевед като Димитър Талев. Епизодът с блога на леля Ваня е гениален. Това е бг блогерката-с три щриха. Имаме житие-битието,, имаме мотивацията, имаме пълнокръвен образ. Имаме и платформата-1002 посещения за една нощ на прохождащата блогърка. Имаме и читателите. Имаме си Блог имаме и Бг. Аферим!
  Имаме си и бате Баб. То едното върви с другото.

 




Гласувай:
3



1. syrmaepon - на мен
03.05.2011 09:04
ми се струва,че много от образите и случките в този сериал са доста добре обосновани психологически.Или сценаристите са добри психолози,или ползват такава консултация ...
Надявам се,че няма нищо лошо , ако следя сериала .... ? )))
цитирай
2. zemaria - няма
03.05.2011 14:05
и аз го почвам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemaria
Категория: Политика
Прочетен: 4956033
Постинги: 485
Коментари: 3107
Гласове: 7250
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930