Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2011 06:38 - London, лято и джин
Автор: zemaria Категория: Политика   
Прочетен: 1523 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 20.07.2011 06:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Голям кеф е лондонското лято. Нощем е хладно, вечер-приятно, денем хем слънце, хем малко дъждец, така, колкото да освежи. Чист въздух, озон, мирис на цветя. Това, англоговорящите, населяващи тези земи, са много разглезени. Тръгнали през това райско време да обикалят по жеги, пущиняци и камънаци из разни южноевропейски страни и острови, вместо да се кефят на прекрасното си лято.Така умирали империите, казва Ницше, ама това е друга бира. Знаете, лятото по нашите ширини смучем само мастикофен. Но тук нещо не  върви. Башка, дето се води екзотично питие и има по една-две бутилки, дето седят с месеци на рафта в огромния супер. Да смуча правилното питие лятос ме научи бай Смит, който е много рядка плетка. Той ми беше работодател преди две години, имаше линия за зареждане на 19 магазина с вестници и списания нощем, а на мен ми трябваше някой лев и работех за него през уикенда. "Я кажи сега, ти кво търсиш тук, кво те доведе у нас". Бай Смит е по млад от мен с две-три години, но изглежда доста дърт, като се наведе или клекне, му лъсва задника до последната подробност, защото гащите му са широки и някак по англосаксонски изсулени- форевър. Въпрос като горният не приема традиционен отговор. Тук по ББС вървят само програми за хора, сменили рая си за къщи и нов живот в Испания, Франция и кутка му лелина, в което число трябва да сложим и англоговорящите пилигрими в Бг-то. Икономически, политически и прочие екзестенциални мотиви вървят само при читатели на бг форуми и малоумни блог платформи, но тук-форгет. Учтиво мигат на парцали, но ако кажеш, искам да разгледам страната, да се рефрешна, писна ми старото, кимят с голямо задоволство и откачаш някой джин. Та, за джина е моабета. -"Не, момче, "- вика бай Смит, когато започне да ме разпитва за любимото кънтри. Той е много любопитен, като дете. Синът му е цигулар в кралската филхармония, а жена му е ветеринарен фелдшер-рецепционист, и изкарва за няколко часа работа повече пари от него. Бай Смит, всъщност, има един стар бус, с който работи всяка нощ и работата му е доста трудна. -"Виски ще пием зимата, никакъв бърбън, забрави тия филми. Тук пием само фостър, кърлинг и битер(вид местни бири) но мъжете пием само джин, лятото."" Ти ми разказвай как беше през соца, аз ще ти разказвам за джина. Или за нашата бира."
През соца-всички знаете как беше, а и бай Джимо от Сега не транслейтва писмата си на инглиш, та да ме улесни, но аз не знаех, че джина са го измислили лекарите на английския корпус, колонизирал Индия. Жега, униформи, гащи-всичко от вълна, не става за виски, смесили медицински спирт с 7 вида билки. Разхлажда, разрежда кръвта, не опива като другия алкохол. Слагали му портокал, лимонът е сетнешна гъзария. Тоникът, всъщност, бил заради хинина-имали малария. Традиционните марки Бифитър, Гордънс, Лондон-са всеизвестни, но тук има още поне 20 уникални джина. Различават се по градусите-от 37,5-40, 43, билките(минимум 7), традициите, шишетата, славата, цената и квото се сетите-общото е, че са вълшебни. Джина или джинове-ще ме заядат грамотните, граматиците, ама тва, последното, беше май на турски- дух. Добър, тряя да е. Аре, наздраве. 



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ianchefff - аре, майна,
20.07.2011 11:18
наздраве.
За довечера, че сега ми е рано още.

Поздрави.


:))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemaria
Категория: Политика
Прочетен: 4944602
Постинги: 485
Коментари: 3107
Гласове: 7250
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031