Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2011 04:49 - Разговор с Модератор
Автор: zemaria Категория: Политика   
Прочетен: 2042 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 22.07.2011 04:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Въпрос
-Г-н Модератор,
Аз съм тук почти от прохождането на блоговата платформа.Вярно, карали сме се, отивал съм си, връщал съм се, но мисля, че това са нормални неща. Знаете, че мразя две неша-комунисти и милиционери. И простотията.  Вероятно за това от две години  нямам публикуван постинг в избрани. Не ме разбирайте погрешно. Не ми пука какви олигофрени слагате там, нито за бъдещето на Вашия бизнес. Което, ако позволите да прогмозирам, е тъмно. Искрено Ви благодаря,че все пак оценявате моите постинги с избрани за категорията. Но като умен човек, за какъвто се мисля,просто ми е много любопитно, защо те никога не излизат на страницата в категорията. Обяснявам-оценявате ги, а не ги слагате на датата, на която са написани, а няколко страници по-напред. На първа има определени постинги, написани по-рано-а по-новите са забутани много назад.Така, на практика, определени постинги  стават напълно анонимни. Знаете, че нещата, които пишех по-рано тук, са обилно препечатвани по други сайтове, от което следва, че би трябвало да печелите, а вие, в случая, губите. Колко от нещата, слагани сега от Вас на първа са препечатвани в други сайтове. А колко от тях са препечат. 
Простата логика показва, че някой извън вашия икономически интерес налага да процедирате така. Или нямате видим икономичски интерес-а невидим.
Поздравете полковник Спасов от мен!
Отговор
-Разбъркването на маркираните като избрани в категория политика се дължи на бъг, работим по отстраняването. И не познаваме полковник Спасов.
Въпрос
-Разбира се,че е бъг, а очаквах  и  пренатовареност на модератора. Но кажете на полковник Спасов, че аз ще продължа да пиша. Не си правете труда да ги оценявате. Правя го за собствен кеф и на полза роду(да отварям работа на ченгетата) и не ми пука, че цензурата, която е измислил, ще ме лиши от читатели. Ако искам, ще се индексирам достатъчно, но истината е, че нямам нужда от много приятели, както пееше певеца, а от умни хора. Да сте живи и здрави, и това ще мине. Преживели сме доста по-големи идиоти и идиотщини-а  и на тия краят им е близо.
Аз съм навън-а вие сте вътре. Нали знаете вица. Говорели си два червея. Бащата извел малкия от дупката да види свят - слънцето, тревичката, птичките. После тръгнали да се прибират. "Ама защо трябва да се връщаме, татко - попитало червейчето. - Там е толкова кално, мръсно и студено..." "Кално, мръсно и студено, ама Родина, сине."

П.С Написаното е художествена измислица. Такъв разговор не е имало. Действащите лица са измислени, както и всички събития. Освен вица.




Гласувай:
13



1. injir - Razgovor s...pustinya.
22.07.2011 11:04
Razgovor s...pustinya.
цитирай
2. анонимен - Sin
22.07.2011 13:46
Ама вижте сега, полк. Спасов е много зает човек. А и не умее да комуникира. Иначе не е лош, но само комуникацията му е нещо семпла. Много страдаме всички заради тази пуста комуникация. С ЕК, с ЕС, с медиите, с читателите - в БГ комуникацията генерално е изтрещяла. Още откакто ленивците от един известен виц се сетили, че можело и да не гласуват, а ако все пак - без да мислят. Боко, известната Тиква, и Лазар Груйчев казаха по повод доклада на ЕК( след обилни консултации в Москва ли беше или в Истанбул, няма значение ), че комуникацията ни с нея е развалена. И откриха Америка - сега ще и обърнат истинското и полагащото и се на тая последната внимание. Най-после ! А оттам остава само една крачка остава и вас да научат как се комуникира най-бързо, лесно и разбираемо. Даже очаквам Спасов сам да поеме иницжиативата и да ви потърси. Не че ви завиждам, но съм сигурен, че всички най-накрая ще са доволни. Даже и съвсем заспалите ни т.нар. медии ще забележат промяната и ще станат още по-кому ... Да де.
цитирай
3. haralanov - Здравей!
22.07.2011 16:32
Понякога съм направо изумен от постингите в Избрани.При това качени на Първа.
цитирай
4. lado - А най-лошата комбинация? Милиц...
24.07.2011 14:02
А най-лошата комбинация? Милиционер-комунист!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemaria
Категория: Политика
Прочетен: 4945650
Постинги: 485
Коментари: 3107
Гласове: 7250
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031