Прочетен: 1701 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 02.08.2007 23:21
Слагам двайсет стинки и почваме с един виц, по стар от г-н Юруков. Аз го знам от дядо си, а той от неговия. Седели,нейде из Дивия Запад, каубой и двама индианци, мятали зарове и се наливали с огнена вода. Препукали навън пушки и се чул тропот. Единият индиос излязъл да види кво става, отворил вратата и се чуло едно прас-и смелчагата се върнал насинен. Другият скочил, пак хряс, и той насинен.Каубоят запрегнал колта и с ритник излетял навън-хряс, хряс и се върнал насинен под двете очи.
Хахаха, нашият бял брат настъпи два пъти мотиката!
Новият лидер на СДС Юруков още на старта направи колкото успешни стъпки, комахай и толкоз неуспешни. Към успешните причисляваме отношението му към явлението политически рак, отрязвайки щенията на апаратчик като Ст Иванов за прегръдка с властта, и отварянето и затоплянето на отношенията към ДСБ-за сътрудничество Към неуспешните на първо място ориентацията на СДС към бизнеса -това я обрича на пълна изолация. Причините сме разгледали тук Вторият му грандиозен провал е изборът на Радонов. За мнозина този избор е узаконяване на една чиста клиентела, носител на най-ретроградните и опасни тенденции в дясното . Към това може да причислим още две-три нови-стари лица, изгрели с новата власт и даващи очевиден търговско-клиентелистки уклон.
СДС отново не показва кой е врагът. Освен БСП-това е ясно-но по тази логика трябва да са коалиция с Атака. Засега политика от СДС-Юруков ние не сме видели никаква. Ще разрешавали да се обединяваме с всички, освен с БСП. Ще кажа само, че десният избирател без клиентелистки уклон не е петимен да работи за победата на Герб и за достлук с него, но и не само не приема тази сделка, но и ще се бори срещу тази камарила колкото може, защото все едно гласува за БСП.
Но нека да се замислим върху начинът, по който се вземат стратегически решения от новия лидер. Преди седмица твърдеше, че приоритет му е ДСБ, днес друго. Представяте ли си дилемата: имал, горканчо, дилемата нова партия или старото СДС. Казали му старото и той приел да го.....оглави-не друго. Гаче ли е Ли Якока и сме наддавали за него -да подпишем с него контракт. Този човек е бил твърде далеч от нас, когато ние бяхме всички заедно по митингите. За него СДС не значи нищо-той е правил пари тогава. Решението на казуса е оставено в ръцете на социолози и политолози. Поръчани са били изследвания.
Само по себе си това е грандиозна глупост! Нашите социолози и политолози в огромната си част са слуги на статуквото. Освен това не разбират от психология на масите и редовно грешат-четете стари вестници. Извод, не четеш, не си се интересувал от нищо. Щеше да знаеш, че така не става. Но проблемът е, че политическите партии не са маркетинг за нова марка кафе. Този човек, понеже нищо не разбира от принципи и политика, подхожда към нея като лансиране на търговска марка, не съзнавайки, че хората се умориха именно от безпринципни тарикати. Че политиката не е налагане на марка водка , а политическа работа и отстояване на ценности..
Затова се лута като пиле в кълчища и избира познатото. Чиста проба стратегия на плъха, от примера, когато ви обяснявахме за поведението на масовия фрустрат. Масовият фрустрат е като плъх, сварен над сиренето-или атакува от отчаяние, или избира познатото-мъчи се да избяга, макар, да се сети откъде е дошъл, без да има представа къде е пътя.
Днес ни е с ужас научаваме, че http://www.mediapool.bg/show/?storyid=130834 е подписал договор за продажба на марката СДС
За две седмици този човек изтъргува това, за което на други не им стигнаха години. Браво бе, Данко!
Май ще натисне два пъти мотиката.
04.08.2007 10:32
Каква беше алтернативата на Юруков? Какво да се прави?
Иначе, всеки по-наблюдателен вижда, че някой някога (или всички постоянно?) отмества стрелката и отклонява влака в грешни коловози...